Психологічна служба ХЛ №103 робить все можливе, щоб всі учасники освітнього процесу отримали психологічну підтримку, необхідну інформацію та рекомендації щодо зняття стресу, хвилювання, страху, подолання тривоги, організації свого часу,налагодження спілкування в сім'ї, корисного сумісного проведення часу із дітьми тощо, індивідуальні безкоштовні консультації. Чекаю ваших звернень. Бережить себе і своїх рідних!!
Шановні учасники освітнього процесу, якщо Вам необхідна консультація практичного психолога, звертайтеся до класних керівників, які нададуть Вам контакти.
Перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування в умовах воєнного стану:
Перед психологічною службою школи стоїть завдання: підвищення ефективності навчально-виховного процесу, своєчасне виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекція міжособистісних відносин усіх учнів учасників педагогічного процесу, профілактика відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці. Психологічна служба школи складається в систему, що спрямована перед усім на індивідуальну роботу з дитиною з метою максимального виявлення її творчих здібностей та умов її розвитку, формування здорового способу життя, подолання кризових життєвих ситуацій тощо.
Метою роботи шкільного психолога є прагнення навчити дітей «емоційній грамотності», допомогти усвідомити себе і своє місце у соціумі.
Психологічне консультування учнів — суттєвий напрямок роботи психолога. Консультації можуть бути індивідуальними та груповими. Найчастіше учні звертаються через трудноті у засвоєнні знань, непорозуміння із учителями, батьками, порушення емоційної сфери, виникнення конфліктних ситуацій, занижену самооцінку. У процесі індивідуального консультування застосовуються різні психотехніки. Важлива умова— це прийняття й повага учня, встановлення взаємин довіри і добровільності. Окрема увага приділяється учням випускних класів, тому що іспит — це стрес для дитини і необхідно в цей час виявити особливу турботу про психічне здоров'я школярів. Тому обов'язково проводяться бесіди у випускних класах, індивідуальна робота, що дає можливість враховувати рівень тривожності, самооцінку, темперамент дитини.
Головною метою психологічної служби у системі роботи школи є збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, забезпечення умов для їх повноцінного духовного розвитку.
У житті кожної дитини навчання у школі — це складний відповідальний період. Особливо це стосується молодших школярів. Потрібен певний час. щоб дитина звикла до нових умов, усвідомила вимоги вчителів, зрозуміла, як засвоювати нові знання. Емоційний світ дитини має при цьому важливе значення. Емоції суттєво впливають на її пізнавальні процеси і поведінку, визначають напрямок її уваги, особливості сприйняття навколишнього світу.
Коментарi