І ПОВЕРХ кабінет №8, КАБІНЕТ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА, СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
СОЦІАЛЬНІ ПЕДАГОГИ - ІЛЬЇНА КАРИНА ЮРІЇВНА, ЦЕЛУЙКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА
Графік роботи соціальних педагогів на 2023/2024 н.р.
Понеділок | 13.00-17.00 |
Вівторок | 13.00-17.00 |
Середа | 13.00-17.00 |
Четвер | 13.00-17.00 |
Пятниця | 13.00-17.00 |
Графік консультацій для здобувачів освіти, батьків, педагогічних працівників
Понеділок | 14.00-16.00 |
Четвер | 15.00 – 17.00 |
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ - ЛІЩИНА ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Графік роботи практичного психолога на 2023/2024 н.р.
Понеділок | 8.00-16.30 |
Вівторок | 8.00-16.30 |
Середа | 8.00-16.30 |
Четвер | 8.00-16.30 |
П'ятниця | 8.00-16.30 |
ПЕРЕРВА: 11.30 - 12.00
Графік консультацій для здобувачів освіти, батьків, педагогічних працівників
Середа | 14.30-16.30 |
П'ятниця | 8.00-10.00 |
З метою соціально-педагогічної підтримки в умовах воєнного стану створено Телеграм-канал для учнів, батьків та вчителів. На каналі можна знайти корисну інформацію, яка допоможе пережити цей період.
Запрошуємо долучитися до нашого телеграм-каналу "Психологічна служба ХЛ №103" за посиланням https://t.me/+66QqZG2r9u8xZjhi
Практичний психолог та соціальні педагоги школи продовжують свою роботу у дистанційному форматі. Просвітницька та профілактична групова робота проводиться за графіком. Приєднатися до годин спілкування можна за посиланням ZOOM, яке розташоване в групі кожного класу. Участь в онлайн-зустрічах за бажанням.
Графік проведення «години психолога/соціального педагога» психологічною службою комунального закладу «Харківський ліцей №103 Харківської міської ради» на ІІ півріччя 2023/2024 навчального року
Основною метою діяльності шкільної психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Психологічна служба в своїй діяльності керується:
- Конституцією України;
- Законами України: “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”;
- Положенням про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ від 22.05.2018 р. № 509); та іншими документами.
Завдання психологічної служби:
- Організація методичної роботи з педагогічним колективом і адміністрацією школи по впровадженню педагогічних технологій і освітніх програм.
- Психологічний супровід освітнього процесу (визначення рівня шкільної готовності, виявлення особливостей індивідуального розвитку, корекція і розвиток пізнавальної і емоційно - вольової сфер).
- Формування психологічної культури учасників освітнього процесу.
Виходячи з цих цілей і завдань, робота психологічної служби будується по наступних основних напрямах:
- Робота з педагогічним колективом і адміністрацією школи.
- Робота зі здобувачами освіти.
- Робота з батьками.
У зв'язку із цим виділяються основні напрямки роботи:
1. Організаційна робота (участь спеціалістів служби у проведенні семінарів, педрад, нарад при директорові, нарад із представниками шкільної адміністрації, педагогами тощо).
2. Психологічна діагностика. Проводиться індивідуально та в групах, для цього використовуються діагностичні опитувальники, анкети, тести, відвідування уроків, бесіди з учнями, батьками та педагогами.
3. Консультативна робота з педагогами, учнями та їх батьками за результатами проведеної роботи. Найчастіше проводиться у вигляді групових консультацій на шкільних семінарах та педагогічних радах та індивідуальних консультаціях за запитом.
4. Профілактична робота. Здійснюється психологом або соціальним педагогом у формі лекцій, демонстрування тематичних відеофільмів, відвідування уроків, спостереження за дітьми на перервах. Найбільш ефективно й продуктивно профілактична робота проходить у формі тренінгових занять або циклів розвиваючих занять.
5. Розвиткова робота. Проводиться з учнями, у яких було виявлено труднощі психологічного або соціального характеру. Така робота може проводитися з дітьми індивідуально або в групах, які формуються на основі подібності проблем, виявлених у дітей на етапі діагностики. Одночасно проводиться робота з родиною школяра і його вчителів для того, щоб вони могли виконувати свою частину роботи щодо підтримки учня.
6. Аналітична робота. Спрямована на осмислення проведеної психологічною службою діяльності, на оцінку ефективності роботи й корекції робочих планів (як психологічної служби, так і педагогів, що працюють учнями). Аналіз ситуації дає можливість обговорити із учителями, адміністрацією школи, батьками форми й методи подальшої роботи та планувати навчально-виховний процес у класах. На основі отриманої інформації вчителі можуть обирати конкретні прийоми подачі навчального матеріалу й шляхи взаємодії з учнями.
Контакти для отримання психологічної допомоги
- лінія Національної психологічної асоціації0 800 100 102(з 10:00 до 20:00 щодня);
- урядова лінія1547(цілодобово);
- лінія міжнародної гуманітарної організації «Людина в біді»0 800 210 160(цілодобово);
- Київський міський центр психолого-психіатричної допомоги при станах душевної кризи044 456 17 02,044 456 17 25(цілодобово);
- лінія емоційної підтримки МОМ0 800 211 444(з 10:00 до 20:00 щодня);
- лінія запобігання самогубствам Lifeline Ukraine7333(цілодобово);
- лінія кризової допомоги та підтримки Українського ветеранського фонду при Міністерстві у справах ветеранів0 800 33 20 29(цілодобово);
- національна гаряча лінія із запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації ГО «Ла Страда-Україна»0 800 500 335(з мобільного або стаціонарного) або116 123(з мобільного, цілодобово).
Діти, молодь, батьки та вчителі також можуть звертатися по допомогу до експертів проєкту психологічної підтримки «Поруч» , корисну інформацію також розміщено на платформі «Спільно».
ВАЖЛИВІ ТЕЛЕФОНИ
Правозахисна группа ………………...............................................700-67-71
Центр допомоги, захисту прав неповнолітніх ……...……….........757-08-96
Телефон довіри «Довіра» (міський)(с 11.00 до 18.00)……..........771-84-57
Телефон довіри «Від серця до серця» (с 18.00 до 6.00)….........62-50-22
Телефон Довіри «Ніть Ариадни» Психологічна допомога за телефоном .........706-32-84
Телефон довіри .............................................759-76-76 (з 19.00 до 07.00)
Телефон довіри ..........................................................764-22-39 (з 08.00 до 22.00)
Коментарi