School
Бути батьками: важко це чи легко? Хто цьому навчає? Де цьому навчають? Як визначити, потрібна суворість чи м'якість, контроль чи свобода вибору? Діти ростуть, питання залишаються. Книги Ганни Кравцової із серії “МИСТЕЦТВО БУТИ БАТЬКАМИ” допоможуть вам відповісти на багато питань вже зараз.
/Files/images/skazki.gif

/Files/images/bibl-ml.gifНавіщо дитині казка?

Впродовж багатьох років виховання дітей неперервно пов'язане з казкою. Саме казка є тим душевним джерелом і для дитини, і навіть для дорослого. А чи замислювались ви навіщо дитині казка, який вплив на розвиток дитини вона має?
Сучасний вплив засобів масової інформації набуває все більше негативного забарвлення і нівелює всі ті таємничі образи та символи що є в дитини. На допомогу приходить казка.
З самого раннього віку казка є тим рідним, близьким дитині, що дає перший поштовх до осмислення людських відносин. Опановуючи казку дитина починає співпереживати героєві, співчуває лихові, радіє перемозі. Виникає перше свідоме осмислення правди й неправди, уваги до людей, їхньої долі. Казка дає змогу дітям пізнавати світ серцем, а не тільки розумом.
Серед безлічі казок важливу роль займає насамперед українська народна казка (народний фольклор.) Але чому саме українська народна казка, що вона у собі несе? Якщо розбивати всі казки на підгрупи, то одну з них складають казки про свійських тварин (собака "Сірко", коза, цап, віл), де вони допомагають господарям. Казка "Солом'яний бичок" являє собою приклад оповідки, де свійські тварини завжди постають спритнішими та хитрішими від диких. "Бичок" допомагає господарям (дідові й бабі) "впіймати" ведмедя, вовка, лисицю та зайця, які в свою чергу за звільнення обіцяють і приносять винагороду ("…ведмідь цілий вулик меду приніс; повен двір овець вовк понагонив; лисичка принесла курей, гусей - усякої птиці; зайчик понаносив стрічок, сережок, намиста доброго.."). Після чого дід і баба стають заможними і починають господарювати. Цікавим є використання у казці пісеньки, що її співає бабуся: : "Пасись, пасись, бичку, поки спряду мичку".
Власне, читаючи казочку, ми бачимо співставлення сили і розуму, не завжди сила є вирішальною: бичок перехитрив диких звірів ("…вовк зараз до боку, хотів смоли віддерти. Дер, дер та зубами й зав'яз, що ніяк уже й не віддере: що хоче назад, то ніяк"). Крім того у казці важливе місце посідає і виконання обіцяного ("- Ох, не ріж мене, дідусю, пусти краще на волю: я тобі багато меду принесу. - Ну гляди! Тільки принеси …Взяв та й випустив ведмедика").
Загалом казка є надзвичайно красивою і повчальною, крім того задовольняє жагу дитини до чарівності, цікавості. Важливим також є те, що казка через дитячі фантазії, ігри та асоціації допомагає в пізнанні світу ,а також у зацікавленні до навчання. В реальному світі дитина знаходить різне і незвичайне примінення звичайним предметам за допомогою власного бачення світу. Як і в казці, дитина це розуміє і сприймає.
Важливо вчасно і вміло використати властивість дітей до фантазії і придумування задля подальшого розвитку дитини: її творчого мислення, усвідомлення призначення різних предметів, правильності поведінки, виплекання позитивних рис та усунення негативних, розуміння побудови соціуму, оточення, а також світу в цілому. І саме казка є тим засобом, що дає змогу втілити всі ці аспекти.
/Files/images/скринька.jpeg
До збірки увійшли найвідоміші українські казки для малят. Діти пізнають країну фантазії, познайомляться з дивовижними героями народних казок.
Веселі та яскраві малюнки зроблять читання книги приємним і захоплюючим.

Для вас, родители!/Files/images/bloteka/scrn_big_1-150x150.jpg

Человек, для которого книга уже в детстве стала такой необходимой, как скрипка для музыканта, как кисть для художника, никогда не ощутит себя обделённым, бедным и опустошённым!

В. Сухомлинский

Особенности детского чтения:



- 50% интеллектуального развития человека приходится на период до 4-х лет;

- чтение в детстве является основой для формирования личности и одним из важных условий её привлечения к мировой культуре;

- дети должны читать все время. Книга, не прочитанная в детстве, остаётся непрочитанной навсегда;

- только в детском возрасте происходит полноценное становление читателя;

- ограничение чтения в детстве – это отсутствие потребности в книге у взрослого человека.


Чтение в детстве формирует:



- представление об окружающем мире;

- умение искать и использовать информацию;

- способность эффективного общения;

- способность адаптироваться в социуме.


Читатели от «нечитателей» отличаются тем, что:



- способны быстро мыслить в проблемных ситуациях;

- имеют активное творческое мышление;

- лучше, точнее формируют и высказывают мысли;

- свободней вступают в контакт с людьми;

- приятнее и интереснее в общении.

Как привить ребенку любовь к чтению

Кiлькiсть переглядiв: 117

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.